Beseda o destinačnom marketingu

03.12.2025 10:12
Zo života školy

Autor : Karol Baňas, Hotelová akadémia Prešov

Späť na úvod

Destinačný marketing Aký je rozdiel medzi pojmami značka a brand? Čo znamená pojem destinačný marketing? Aký potenciál má východné Slovensko a čo pre rozvoj regiónu robí organizácia Košice Región Turizmus? Na všetky tieto otázky dostali odpovede naši piataci počas zaujímavej besedy s odborníčkou na manažment destinácií pani Šeregovou Hnatkovou. Dozvedeli sa, že budovanie pozitívneho obrazu regiónu je výsledkom spolupráce viacerých menších aj väčších organizácií, ktoré spoločne tvoria atraktívnu ponuku pre domácich i zahraničných turistov. Košický a Prešovský kraj má rozhodne čo ponúknuť – od nádhernej prírody, historických pamiatok UNESCO, bohaté kultúrne tradície, tradičnú kuchyňu a pohostinnosť miestnych ľudí. Neopozeranosť a autentickosť východného Slovenska sú jeho najväčším bohatstvom. Mali by sme si svoj región vážiť, chrániť jeho krásy a hrdo ho prezentovať svetu.